Helyezz el mindenkit a megfelelő szerepkörbe
Első körben győződj meg arról, hogy a megfelelő szerepekben vannak az alkalmazottak. Ez azt jelenti, hogy minden tehetségszerzési és -megtartási stratégiát össze kell hangolni a vállalati célokkal.
A céges elkötelezettséget azzal is erősítheted mint cégvezető, ha nem zárkózol el a beosztottjaidtól, bevonod őket a cég mindennapi életébe, hogy érezzék itt nekik is van hangjuk, ők is tudhatnak mindenről. Ha külön irodád is van az irodátokon belül, egy üvegajtó segíthet azt az érzést kelteni, hogy Te mindig elérhető vagy számukra!
Biztosíts megfelelő kiképzést!
Egyetlen menedzser vagy vezető sem számíthat arra, hogy kiépíti a bizalom és az elszámoltathatóság kultúráját - és még kevésbé javítja az elkötelezettséget - anélkül, hogy felkészítené a csapatot a sikerre. Ez azt jelenti, hogy megfelelő képzést és fejlődést kell biztosítani az akadályok elhárítása mellett.
Biztosíts izgalmas feladatokat!
Az elkötelezett munkavállalók értelmes munkát végeznek, és tisztában vannak azzal, hogyan járulnak hozzá a vállalat küldetéséhez, céljához és stratégiai célkitűzéseihez. Éppen ezért kell először a megfelelő szerepkörbe helyezni őket.
Gyakran jelentkezzen be
Azok az idők, amikor egyszerűen csak az évközi értékelésekre támaszkodnak a visszajelzések megadásakor, már rég elmúltak. A mai munkaerő rendszeres visszajelzésre vágyik - ami természetesen gyorsabb kijavítást eredményez és csökkenti a pazarlást. Használj hivatalos és informális bejelentkezési stratégiákat is-és hetente, de a közös rendezvényekről se feledkezz meg!
Gyakran beszélje meg az elkötelezettségről
A sikeres vezetők átláthatóan közelítik meg az elkötelezettséget - folyamatosan beszélnek erről csapatukkal. „Elkötelezettségi állapotú” értekezleteket tartanak, és mindenkit „bevonnak” a vitába - és megoldásokat. Ezek az elvek nem bonyolultak, de prioritást kell élvezniük.