Légy megbízható
Ez nagyon fontos, hiszen a megrendelőnek elsődleges, hogy a pénzéért azt kapja, amit kért, amit várt. Nincs annál rosszabb, mint ha valami nem valósul meg a rendezvényen, vagy nem az történik, ami meg volt beszélve, amiért fizettek. Ilyen esetben pedig tudd, hogy nem csak az ügyféllel kell elszámolnod, és azzal, hogy ő nem kér fel többet, hanem azzal is, hogy rossz tapasztalatát másokkal is megosztja, ami miatt sok munkát veszíthetsz a későbbiekben. Csak olyat ígérj, amit be tudsz tartani és azt tartsd is be!
Légy kreatív
Mindenki más és más, személyre szabott rendezvényt szeretne magának, és hidd el, időnként nagyon meglepő igényekkel tudnak előállni az ügyfelek. A te feladatod, hogy ezt megvalósítsd, ezért nagyon fontos a kreativitás – ha ez úgy érzed hiányzik belőled, bele se kezdj.
Légy rugalmas
Ebben a szakmában nincs fix munkaidő, sem egy állandó hely, ahol a munkát végzed. Az ország bármely területéről hívhatnak (és hidd el, lesz olyan munka, amire nem tudsz nemet mondani, még akkor sem, ha messze van), ráadásul a legtöbbször a hétvégéid is rámennek egy rendezvény lebonyolítására.
Légy türelmes és kitartó
Fontos, hogy türelmes és kitartó legyél, ugyanis mire egy ötlet eljut a megvalósítás fázisáig, rengeteg buktatóval, akadállyal kell szembe nézned. Továbbá nem csak a megrendelővel kell türelmesnek lenned, hanem az alvállalkozókkal és az embereikkel is, akik a rendezvényen dolgoznak.
Légy barátságos és kommunikatív
Fontos, hogy könnyen megtaláld a hangot az emberekkel. Mivel sok embert kell irányítanod, nem tehetsz különbséget szimpatikus és nem szimpatikus között. Muszáj mindenkivel barátságosnak lenned, hogy zökkenőmentes legyen egy rendezvény lebonyolítása és szívesen dolgozzanak veled/neked, segítsenek a felmerülő problémák megoldásában és rugalmasak legyenek.
Ha ezeket a pontokat megfogadod, és úgy érzed meg vannak benned ezek a képességek, semmi nem állhat az utadba, hogy jó rendezvényszervező váljon belőled!