1. A Google fizetett keresési hirdetésekre leadott kattintások 95%-át mobileszközökön hajtják végre
Ez nagy arány. Itt az ideje annak biztosítása, hogy hirdetéseid teljesen mobilra optimalizáltak legyenek. Eddig a pontig erősen ösztönözték, de hamarosan követelmény lesz, ha komolyan szeretnél versenyezni az iparágon belül. Győződj meg arról, hogy PPC-kampányaid teljesen mobilra optimalizáltak, hogy ne maradj le erről a hatalmas és folyamatosan növekvő piacról.
2. A PPC hirdetésekre kattintó emberek 52%-a így is felhívja a hirdetőt
Más szóval, jobb, ha céged telefonszáma jól láthatóan megjelenik a PPC-hirdetésében. Még jobb, ha kihasználod a kattintással hívható funkciót, amelyet a legtöbb nagyobb hirdetési hálózat kínál PPC marketinged érdekében. A Click to Call – a megfelelő kampányszerkezettel párosítva – azt jelenti, hogy alapvetően közvetlenül a vállalkozásodhoz intézett telefonhívásokért kell fizetni.
3. A kizáró kulcsszavak hihetetlenül fontosak
A kizáró kulcsszavakra a demográfiai célzás másik rétegeként kell tekinteni. A kizáró kulcsszavak használatával valóban alakíthatjuk azt a közönséget, amelynek a hirdetése megjelenik.
Például az „ingyenes”, „olcsó” stb. kizáró kulcsszavak hozzáadása egy bizonyos típusú termék kampányához biztosítja, hogy ne pazarold el a hirdetésmegjelenítéseket olyan emberekre, akik valószínűleg nem fognak vásárolni.
Egy tanulmány megállapította , hogy a kizáró kulcsszavak bevonása önmagában 0,97%-ról 1,33%-ra növelte a kampány CTR-jét, ami a teljes konverziós arányt 1,12%-ról 1,53%-ra növelte. Ebből is látszik, hogy a PPC és SEO kapcsolata szoros és kölcsönösen hatnak egymásra.
4.A webfelhasználók nagyjából fele nem tud különbséget tenni a fizetett és az organikus keresési eredmények között
Könnyen eshetünk abba a csapdába, hogy azt gondoljuk, „ki az, aki egyáltalán rákattint a Google Ads-re?” Nos, a számok megvannak, és úgy tűnik, a keresőmotor-felhasználók fele nem tud különbséget tenni a fizetett és az organikus keresési eredmények között.
Ez azt jelenti, hogy ezek az emberek a PPC-hirdetéseket az organikus találatok tetején fogják látni, és feltételezik, hogy ezek organikus keresési eredmények és rá fognak kattintani. Ez önmagában elég ok a PPC használatához.
5. A PPC-nek nem kell drágának lennie
Sok marketingesnek az a benyomása, hogy a PPC-kampányok hatalmas költségvetést igényelnek. Ez egyszerűen nem igaz. A PPC előnyei a költségvetés bármely szintjén láthatók, gyakran nagyon magas haszonkulcs mellett. A Google maga is azon a „konzervatív feltevésen ” alapul, hogy a vállalkozások átlagosan 2 USD-t keresnek minden egyes Google Ads szolgáltatásra elköltött 1 USD után.