PPC tények: A kattintás alapú hirdetés az egyik legerősebb marketingcsatorna, amely bármilyen vállalkozás számára elérhető: ezeket biztosan nem tudtad te sem a PPC-ről!

Főoldal > 5 tény, amit valószínűleg nem tudtál a PPC-ről

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 tény, amit valószínűleg nem tudtál a PPC-ről
2023/05/08
NA

A valóság az, hogy a PPC egy rendkívül költséghatékony marketingstratégia, amely lehetővé teszi, hogy csak annyit költs, amennyit a költségvetésed megenged, és továbbra is megkapd a keresett eredményeket. Megmutatjuk a PPC világába való belépés elsöprő előnyeit és elmondunk 5 tényt, amiket biztosan nem tudtál a kattintás alapú hirdetésekről!

1. A Google fizetett keresési hirdetésekre leadott kattintások 95%-át mobileszközökön hajtják végre

Ez nagy arány. Itt az ideje annak biztosítása, hogy hirdetéseid teljesen mobilra optimalizáltak legyenek. Eddig a pontig erősen ösztönözték, de hamarosan követelmény lesz, ha komolyan szeretnél versenyezni az iparágon belül. Győződj meg arról, hogy PPC-kampányaid teljesen mobilra optimalizáltak, hogy ne maradj le erről a hatalmas és folyamatosan növekvő piacról.

 

2.  A PPC hirdetésekre kattintó emberek 52%-a így is felhívja a hirdetőt

Más szóval, jobb, ha céged telefonszáma jól láthatóan megjelenik a PPC-hirdetésében. Még jobb, ha kihasználod a kattintással hívható funkciót, amelyet a legtöbb nagyobb hirdetési hálózat kínál PPC marketinged érdekében. A Click to Call – a megfelelő kampányszerkezettel párosítva – azt jelenti, hogy alapvetően közvetlenül a vállalkozásodhoz intézett telefonhívásokért kell fizetni. 

 

3. A kizáró kulcsszavak hihetetlenül fontosak

A kizáró kulcsszavakra  a demográfiai célzás másik rétegeként kell tekinteni. A kizáró kulcsszavak használatával valóban alakíthatjuk azt a közönséget, amelynek a hirdetése megjelenik.
Például az „ingyenes”, „olcsó” stb. kizáró kulcsszavak hozzáadása egy bizonyos típusú termék kampányához biztosítja, hogy ne pazarold el a hirdetésmegjelenítéseket olyan emberekre, akik valószínűleg nem fognak vásárolni.
Egy tanulmány megállapította , hogy a kizáró kulcsszavak bevonása önmagában 0,97%-ról 1,33%-ra növelte a kampány CTR-jét, ami a teljes konverziós arányt 1,12%-ról 1,53%-ra növelte. Ebből is látszik, hogy a PPC és SEO kapcsolata szoros és kölcsönösen hatnak egymásra. 

 

4.A webfelhasználók nagyjából fele nem tud különbséget tenni a fizetett és az organikus keresési eredmények között

Könnyen eshetünk abba a csapdába, hogy azt gondoljuk, „ki az, aki egyáltalán rákattint a Google Ads-re?” Nos, a számok megvannak, és úgy tűnik, a keresőmotor-felhasználók fele nem tud különbséget tenni a fizetett és az organikus keresési eredmények között.
Ez azt jelenti, hogy ezek az emberek a PPC-hirdetéseket az organikus találatok tetején fogják látni, és feltételezik, hogy ezek organikus keresési eredmények és rá fognak kattintani. Ez önmagában elég ok a PPC használatához. 

 

5. A PPC-nek nem kell drágának lennie

Sok marketingesnek az a benyomása, hogy a PPC-kampányok hatalmas költségvetést igényelnek. Ez egyszerűen nem igaz. A PPC előnyei a költségvetés bármely szintjén láthatók, gyakran nagyon magas haszonkulcs mellett. A Google maga is azon a „konzervatív feltevésen ” alapul, hogy a vállalkozások átlagosan 2 USD-t keresnek minden egyes Google Ads szolgáltatásra elköltött 1 USD után.

érdekesség



Hírek az üzlet világából

Üzlet, pályázatok, stílus. Hogyan lehet sikeres az üzleti életben, milyen szabályokat illik betartani és milyen pályázati lehetőségek vannak? Ezeket a témákat boncolgatjuk szakértők segítségével, hogy mindig naprakész legyen és elérje céljait!

Hírek a magyarországi pályázatokról

Nehezen igazodik el a pályázatok útvesztőjében? Folyamatos tájékoztatás a magyarországi pályázatokról, hogy ne maradjon le semmiről. Mi segítünk, hogy megtalálja az Önnek leginkább megfelelő pályázatot!

Minden, amit a pályázatokról tudni kell

Pályázna, de nem tudja, hogyan fogjon hozzá? Mi segítünk megismerni a pályázat folyamatát a megírásától egészen a beadásig. Folyamatos tájékoztatást nyújtunk a magyarországi pályázati rendszerben történő változásokról, módosításokról.

Hírek az üzleti életből

Színes, érdekes hírek a magyar és külföldi üzleti életből. Legyen részese az üzleti világ véráramlásának. Segítünk, hogy megismerje az Önnek legfontosabb gazdasági híreket, valamint rengeteg hasznos tippel és tanáccsal látunk el a karriereddel kapcsolatban, legyél akár pályakezdő, akár tapasztalt az üzleti életben!

Tippek üzletemberek és üzletasszonyok számára stílusról, protokollról

Nincs tisztában az üzleti életben elvárt protokollal? Segítünk, hogy ezen ismeretek hiánya ne akadályozza abban, hogy sikeres legyen az üzleti világban. Tudja meg mi a követelmény egy üzleti megbeszélésen, sajátítsa el egy üzleti vacsorán elvárt magatartást. Ismerje meg a legújabb öltözködési trendeket és a divat világát, mert a jó megjelenés már fél siker!