A felhasználói élmény
Az elkészült weboldalad, webáruházad minden esetben a felhasználók kérdéseire, problémáira kell, hogy megoldást nyújtson. És mindezt olyan módon, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsa!
Egy átláthatatlan, lassú, vagy épp gyakran nem működő oldal hamar elijszti az új vásárlókat – és semmiképp sem generál visszatérő vendégeket. Igyekezz az oldalt minél átláthatóbbra, egyszerűbbre elkészíteni! A vásárlási folyamatban például, minél több lépés szükséges a megrendeléshez, annál magasabb leszn a visszapattanók aránya.
Az online marketing
Hiába a tökéletesen felhasználóbarát weboldal, a jó és jó áron kínált termék, ha senki nem talál rá a webshopra. Ahhoz, hogy jól működjön vállalkozásod, az online marketing eszközrendszerét mindenképp érdemes kihasználni!
Hogy mit érdemes tenni, milyen eszközöket érdemes használni, azt itt tudod meg: Hogyan legyen több vásárlóm?
A brand terjedése
Egy jó weboldallal és az online marketing kihasználásával már nagyszerű bevételekre tehetsz szert, ám a hosszú távú sikerért – és a folyamatos növekedésért – branded is érdemes ápolni, terjeszteni. Ehhez mindenképp egy egyedi márkára lesz szükséged, amelyhez az emberek ragaszkodhatnak: amit megismerhetnek, megkedvelhetnek.